Warning: Creating default object from empty value in /home/rsti2191/public_html/wp-content/plugins/cleaner-gallery/cleaner-gallery.php on line 84
...unde ai acces in Regatul Cailor | StiuUnLoc.ro - Impresii, sfaturi, locuri.

aboneaza-te la RSS Feed

Thursday, July 18, 2019

…unde ai acces in Regatul Cailor

Adaugat de StiuUnLoc.ro in 01/05/2013

Este vorba despre un loc magic unde caii sunt “stapanii” absoluti: clubul Regatul Cailor situat in Satul Varlaam Comuna Adunatii Copacei – Judetul Giurgiu. Clubul a fost construit cu o investitie de aproape 1 milion de euro si se intinde pe o suprafata de 65.000 mp.

Regatul Cailor ofera o varietate de facilitati -  spatii ingrijite, aerisite, luminose, hambare curate,atmosfera relaxanta si oameni calificati si dornici sa fie de ajutor clientilor. Aici pot veni nu numai profesionistii in echitatie ci si incepatorii chiar foarte tineri (centrul are si cai si ponei). De exemplu in cadrul clubului, cei mici pot participa la programul de activitati “Sa stii mai multe, sa fii mai bun” care include initiere in echitatie, o vanatoare de comori cu premii dar si multe alte surprize.

Gasiti mai multe detalii despre Regatul Cailor, localizare, serviciile pe care le ofera si dotarile de care dispun, consultand website-ul: www.regatulcailor.ro.

Sursa foto: www.regatulcailor.ro

Articole pe aceeasi tema...

Daca ti-a placut acest articol, aboneaza-te la newsletter aici!

1. LA CAI says:

Rding Club LA CAI http://www.lacai.eu Tarife: – 80 lei / 45 de minute – adulti – abonament 11 sedinte: 500 lei – cu valabilitate 2 luni – valabil de marti-vineri – abonament 11 sedinte: 750 lei – cu valabilitate 2 luni – si Week-end Programari la 0724 435 177 sau online pe website

2. gamefly says:

Hi, Neat post. There is an issue with your site in internet
    explorer, could test this? IE nonetheless is the marketplace leader
    and a large component of people will pass over your wonderful writing because of this
    problem.

3. gamefly says:

It’s in fact very difficult in this busy life
    to listen news on TV, so I simply use web for that purpose, and get the latest information.

4. Thank you for another magnificent article. The
    place else may just anyone get that kind of information in such a perfect approach of writing?

I’ve a presentation next week, and I’m at the search for such info.

5. g says:

Remarkable things here. I am very happy to look your article.

Thank you a lot and I am taking a look ahead to contact you.
    Will you kindly drop me a mail?

6. g says:

Excellent web site you’ve got here.. It’s difficult to find excellent writing like
    yours nowadays. I honestly appreciate individuals like
    you! Take care!!

7. Link exchange is nothing else however it is just placing the other person’s web site link on your page at
    suitable place and other person will also do
    similar for you.

8. When I originally left a comment I seem to have clicked on the
    -Notify me when new comments are added- checkbox and from
    now on each time a comment is added I get 4 emails with the exact
    same comment. Is there a way you can remove me from that service?
    Thanks a lot!

9. quest bars says:

Hi, for all time i used to check website posts here in the
    early hours in the daylight, as i enjoy to learn more and more.

home | top